Jestli patříte k těm lidem, kteří neradi komunikují, uvědomte si, že někdy je nezbytně nutné zkontaktovat osobu, která Vám usnadní hledání, nebo výběr. Kontakty na webových stránkách, nebo kdekoliv jinde nejsou uváděny zbytečně! Tomu věřte.
Když si nejste jisti
Může se stát, že si prohlížíte webové stránky a hledáte nějaký produkt. Jenže právě ten, co hledáte, je nahrazován jiným.
- Baví Vás trávit čas u počítače a vyhledávat informaci o rozdílu v produktech?
- Nebo byste si chtěli čas ušetřit pro bohulibější činnost a raději se zeptali někoho, kdo je uveden v kontaktech, aby Vám zodpověděl všechny Vaše dotazy a vysvětlil Vaše leckdy zbytečné obavy?
Vzhledem k tomu, že i Váš čas je drahý, byste měl na sobě zapracovat a komunikaci se nebránit. Dobře. Je jasné, že telefonování není pro Vás nejšťastnější řešení. Špatně se vyjadřujete, nebo je háček někde jinde. Ale v kontaktech bývá uváděn chat, nebo emailová adresa. To by pro Vás mohlo být lepší. Nebo snad ne? V klidu si rozmyslíte svůj dotaz a pak jej jenom napíšete. Několikrát si můžete své psaní zkontrolovat a poté hned odeslat. Jestli i toto je pro Vás obtížné, pak Vám asi není pomoci. Výmluvy typu: Neumím psát na klávesnici, jsou plytké a hodné malého dítěte.
Ale ne. Je tu ještě jedna možnost, kterou využívají zvláště muži. Prostě to hodí na manželku. Ta to zařídí bez prodlení a bez zbytečných cavyků. Jenom se, prosím Vás, nesnažte o to, abyste raději nenakoupili, než abyste museli využívat kontaktů, které jsou uvedeny na každé firemní webové stránce! Dostat ucelenou a vyčerpávající odpověď od odborníka, a navíc hned, to je přece mnohem lepší, než se trápit u internetu a hledat a hledat a mnohdy ani nerozumět tomu, co tam píšou.
Zahoďte své nejisté pocity a využijte nabídku kontaktů. Vy jste zákazník a na druhé straně jsou prodejci, kteří jsou připraveni zodpovědět jakýkoliv dotaz. Je to normální.