Nedávno bylo spočítáno, že v současnosti se na internetu nachází zhruba něco málo přes miliarda webů, což je skutečně úctyhodné číslo. Počet internetových stránek ale stále roste a každým rokem jich přibývá více a více. To je výhodné pro uživatele, kteří díky tomu mají daleko širší výběr, ale pokud patříte do druhé skupiny, tedy mezi provozovatele webu, určitě už tak nadšení nejste. A to zvláště v případě, že chcete, aby vám vaše stránky vydělávaly, když už ne horentní sumy, tak alespoň nějakou tu korunu na provozní výdaje.
Výdělky webových stránek přímo nebo nepřímo souvisí s jejich návštěvností. Když to řekneme jednoduše, pokud vám nikdo na vaše stránky chodit nebude, nebude mít kdo klikat na reklamy, případně si objednat zboží, které nabízíte. A to je samozřejmě velký problém. I proto byste neměli spoléhat pouze na atraktivitu obsahu, který vytvoříte, ale rovněž se snažit co nejvíce zviditelnit ve vyhledávačích. Právě ty jsou pro vás naprosto klíčové. Hlavně na nich totiž záleží, zda si vás potencionální návštěvníci najdou nebo půjdou jinam.
Důležitá je kvalita
Pro každého majitele webu je důležité, aby měl návštěvníky. Ti samozřejmě mohou jít na jistotu, ale s tím moc nepočítejte. Většina uživatelů se dostává na stránky pomocí kliknutí na zpětný odkaz, případně si vás najde v jednom z mnoha vyhledávačů. Proto, aby se tak ale stalo, musíte se ve vyhledávači zviditelnit pomoci SEO. Na internetu se jedná o velice efektivní zbraň proti slabé návštěvnosti. Musíte však tento druh propagace přenechat někomu, kdo se v tom vyzná. V současnosti je na trhu celá řada firem, které SEO nabízejí, ale ne všechny mají potřebnou kvalitu . Abyste byli ve vyhledávači typu Google nebo Seznam řazeni vždy na těch nejvyšší příčkách, musíte si najmout skutečné profesionály. Ti jsou sice dražší než nadšení amatéři, ale jejich výsledky jsou daleko lepší.