S každým podnikáním je neoddělitelně spjata reklama. Jakmile lidé začali vyrábět zboží a nabízet služby, šla s nimi od města k městu i jejich pověst, která ovlivňovala to, jak velká skupina lidí o nich bude vědět a zda bude o jejich nabídku zájem. Velkým pokrokem pro reklamu byl počátek 20. století, kdy hokynáři a drobní obchodníci vedli své malé živnosti s láskou a pečlivostí a k různým druhům zboží si psali, nebo nechávali vyrábět tabulky a plakáty s nejrůznějšími hesly a hláškami. S velkým rozvojem svobodného trhu a podnikání na přelomu tisíciletí se ale podoba reklamy mění.
V rámci velké nabídky je snadné se ztratit, a proto jsou podnikatelé nuceni své potenciální zákazníky co nejvíce a nejnápaditěji zaujmout. Proto se kromě internetové reklamy dnes explozivně rozvíjí také nabídka reklamních předmětů. Téměř všichni lidé rádi dostávají dárky a ruku na srdce, pokud jste pozváni na konferenci a firma Vám v rámci svého výstupu předá i drobný dárek, nezačnete k ní cítit sympatie? Možná ne v případě, že se jedná o předměty, které jsou jen zbytečnou ekologickou zátěží a pokud nepoletí hned do popelnice, tak budou nanejvýš řadu let ležet nepoužité ve skříni.
Předměty, které ale člověk často a někdy i dennodenně využívá, rozhodně vzbudí ohlas. Takovým typem zboží je obyčejná propisovací tužka, reklamní propiska. Možná se Vám to může zdát fádní, ale i přes dnešní elektronickou dobu člověk stále propisky využívá. Někdo často, někdo jen na podpis smlouvy, ale přesto. Propisku můžete dávat zákazníkům jako dárek, přidávat je do reklamních balíčků, nebo je prostě mít položené na psacím stole v kanceláři, aby mohly dobře reprezentovat Vaši firmu a její logo. Dobrá a kvalitní propiska může sloužit dlouho a Vaše značka tak bude stále lidem na očích. Navíc v dnešní době máte téměř nepřebernou nabídku, od bytelných kovových, až po ekologické bambusové. Záleží na Vás, jakým způsobem se rozhodnete své potenciální zákazníky oslovit, ale reklamní propiska zůstane vždy dobrou volbou.